Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




mandag 3. januar 2011

Julekort året rundt ?

Jeg var innom Camilla`s blogg og der skrev hun om en utfordringsblogg -  Hjerteboden`s  Juleblogg som nettopp er opprettet.

Dette er en blogg der det blir lagt ut bilder av julekort som blir laget i løpet av 2011. Dette er noe for alle dere som har vanskelig for og slippe julen, eller kanskje for de som har dålig samvittighet for alle kort som ikke blev sendt i 2010 (det er her jeg kommer inn i bildet).

Det er en god idè, men klarer jeg og lage julekort når snøen forsvinner og sommeren nærmer seg ?……….……heller tvilsomt. Det er så mye som frister hele tiden og pga dette har jeg erfart att de alonger og utfordringer man blir med på ikke blir riktig som man tenkt seg i utgangspunkt. Men nå blev det tross allt noen julegaver og UFOer ferdig i 2010, og det er så mye artigere når man veit at det er flere som er med. Klarer man bare oppgaven noen ganger - so what -  Allt er bedre en ingenting. 

Velger man og ikke bli med på dette  så kan man ihvertfall få en masse inspirasjon av og følge med på bloggen.

1 kommentar:

Snertne sneller og små nøster sa...

Jeg har til nå klart å holde meg unna alle alonger - selv om jeg syns mange virker veldig spennende :-)Tenker at jeg kanskje kommer til å få dårlig samvittighet om jeg ikke følger opp... Jeg skal i alle fall inn og ta en titt :-D

Ha det godt - klem Siv