Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




tirsdag 25. januar 2011

Ordning og reda på kjøkkenet

Ordning og reda på kjøkkenet, ja det har ikke jeg men FruFly kan kanskje hjelp meg. Hun har mange gode tips og idèer om hvordan man kan få til dette.

Jeg fant  denne fine “matboksen” til Findus på kremmerhuset i forrige uke. Nå blev den gamle pepperkakeboksen med kattmat tatt bort fra kjøkkenbenken, så ryddigt og pent det blev. Denne boksen er ju en fryd og se på, ikke sant.

 

005

 

007

 

094

Nå smaker sikkert maten så mye bedre, eller hva sier du Findus?

 

6 kommentarer:

Tino sa...

Så kjekt med kattematen i en dekorativ boks.
Ser ut som Findus er fornøyd også.
Ha en fin dag videre,
Klem T

Snertne sneller og små nøster sa...

Greit at kattematen er i boks da - den var fin :-)

Ha en trivelig dag - klem Siv

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Så gøy du vil være med på min give away!

Lykke til :)

Så søt pus :) og fin box!!

Klem Anette

Unknown sa...

Hei..., jeg har også kjøpt boks på Kremmerhuset til kattematen, men min er firkantete, eller ganske lik. Syns disse boksene med skrift på hos Kremmerhuset er veldig flotte!

klem

Malin sa...

Vilken fin kattmatsburk! Jättefina bilden på Findus får nu vara skrivbordsbild på datorn!
Kram

Petrinetrollmor sa...

Ser at pusen også vart fornøgd med den nye boksa:))

Klem frå Petrine som strikker og strikker og strikker..........