Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




mandag 1. juni 2009

To venniner blir 40 år

Ja da er det to i venne gjengen som blitt 40 år og skal feires på fest om lørdag. Disse to damene skal givetvis ha hver sitt kort. Sagt så gjort. Jeg brukte lørdag formiddag til å finne ut hva jeg sku bruk for pappir, bloggbesøk og lesing i "Ett trykk" for å få ideèr.Når jeg hade planen klar så tok vi en tur i lavvoen med enkel middagsløsning - pølse med brød.


Jeg satte siden igang utpå kvelden og ble ferdig 00.3o. Her ser dere resultatet.


Dette kortet er til Berit.

Ideèn med å skrive navnet på blomsten fant jeg på en bloggside (husker ikke hvilken), jeg var heldig med att navnet paset inn. Vi ser i bakgrunnen her att det er en tekst. Jeg skrev inn "hurra for deg som fyller ditt år ......" og kopierte det opp på en A4 side. Printet det ut og brukte det som bakgrunn.


Dette er Dordi sitt kort. Jeg måtte ju ha kort som ikke var helt lik hverandre ettersom de skal feire ilag.




Innsiden av korten blev som dette på begge to.


Dette er baksiden. Jeg må ju signere at det er jeg som har lagd disse.

2 kommentarer:

Karin sa...

Så jättefina kort!!!! Vad duktig du är.
Och det är både roligt o ge bort o få :)

Malin sa...

Hi hi, till och med baksidan är ju jättefin! På korten, alltså.