Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




onsdag 24. juni 2009

Bloggkonkuranser virker populært

Nå er jeg for første gang med på bloggkonkuranse. Selv så har jeg ikke noe på lager å lodde ut men å prøve å bli den heldige vinner til en av disse fine figurene/gryteklutene er ju artig.

Tino har hvert flitig med nål og tråd og har disse tildefigurene til premie i en sommer konkurranse, er de ikke fine!!!!!

*


Her hos Annepålandet er det hekklekroken som vært i sving, hun feirer 10000 besøkere på bloggen sin og lodder ut disse nydelige gryteklutene!!
*


Stina Ballerina er det som har hekklet denne fine grytekluten og det er bare en av mange som som hun bestemt seg før skal bli sommergave.

*

Da venter jeg i spenning på om man for en gang skyld kanskje kan ha litt flaks i trekkingen. Det er mange som er innom på disse bloggene og flere lær det bli. Lykke til alle sammen som går inn på disse bloggene! ( håper jeg vinner!!! fnis)


1 kommentar:

ANNEPÅLANDET sa...

Hei hei, og takk for besøk på bloggen min!
Jeg deler gjerne litt på godværet jeg - her er det mer enn rikelig og man blir rett og slett litt apatisk i varmen.

Når det gjelder toppen/vesten som jeg strikket, så er mønstret både enkelt og morsomt å strikke, og raskt også. Alt i ett, kun to tråder å feste. Siden det er vrangbord, vil den sitte fint på de fleste. Det er derfor ikke nødvendig å endre på mønsteret - men jeg gjorde det likevel. Og det var bare ørlite - jeg felte noen masker i vrangfeltene i sidene, så den ble litt smalere om livet. Men denslags "fiksing" er som sagt ikke nødvendig, hvis du ikke liker å drive med det. Så bare strikk i vei, og lykke til!