Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




tirsdag 16. juni 2009

Når kommer den lille?

Den lille, til arbeidskameraten min skal komme i slutten av Juni hvilket betyr at det nærmer seg. Jeg fant fort ut att jeg ville strikke noe og jeg valgte "mykeste myke jakke" fra boken "myk start". Jeg likte den brune fargen som ble brukt i boken og for før å kjøpe garn. Etter å ha holdt i ett nøsten med babysilk alpakka bare måtte jeg ha det. Det er ett utrolig mykt og deiligt garn. Det er bare det at det ikke er det garnet som er brukt i oppskriften så målen blir nok ikke helt riktig men jeg trur det skal bli bra. Nå har jeg to fridager og hvis dette været fortsetter så kan det nok bli endel strikking. Jeg håper jeg snart kan vise frem resultatet.

Så må jeg bare takke dere som er innom og legger igjen koselge kommentarer. Det er artig å se at det er folk innom og leser det man skriver.

1 kommentar:

ANNEPÅLANDET sa...

Hei og takk for besøk på bloggen min! Fin blogg du har! Og morsomt med nye bloggbekjentskaper.