Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




søndag 21. juni 2009

Goværsdager

Måtte tidlig opp imorges, noen må jobb i helgene. Det var heldigvis en fin dag på jobb så litt hekkling blev det tid til ved lunsj. Hjem kl. 13.00 for å avslutte hekklingen på sjalet og det i solstolen på altan.

Ja da var det bursdag igjen. Etter siste feiring var det noen som sa at det var et fint sjal jeg hekklet. Denne person har bursdag imorgen så nå håper jeg hun mente det hun sa, et litet sjal er nettopp blidd ferdig til henne. Jeg haddde et nøsten med grått "kitten mohair" liggendes så dette fikk det bli.


Hvordan går det med babyjaken? Jo takk bra men ikke fort. Mine fridager og helgen har det hvert fint vær og det skal man ikke klage over men det resulterer da i att man finner på så mye som skal gjøres, bla å spise is.


Her er det siste ermet på begynnt og nå er det bare et halve igjen. Siden må jeg monter ihop det hele og det syns jeg er så kjedelig.



Vi har og passet på og kom oss på tur opp til "Engavannet", det er vannet rett under "Finnkonakken". Når vi gikk ned på kvelden tok jeg bilde av utsikkten. Det er så vakkert.
Vi ser Festvåg rett nedenfor og Kjerringøy til høyre(eller kanskje meir i midten).


2 kommentarer:

Malin sa...

Vilken vacker bild! Bra kamera och bra fotograf + vacker utsikt. Kan det bli bättre?!
/ Malin

Anna sa...

Vilken fantastisk utsikt!
Inga problem att skicka till Norge, det tillkommer ca 20-40 sek (beroende på vad det du köper väger) för porto utöver de priser du ser på min blog. Välkommen på fredag, då kommer det nya grejer.
Tack för din trevliga kommentar också!