Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




søndag 7. juni 2009

Posene med det rare i

Da var 40 åringan feiret. God mat og trivelig selskap, det var en trivelig kveld.
Her kommer noen bilder på -posene med det rare i - som kan være lurt å ha når man begynner å dra på åren.


Her kan vi se hva som ble lagt i posene til de to voksne damene.


Det skal være helsebringende med mørk sjokolade.


Jeg har pyntet to fyrstikksesker men hva er i ?

Litt på grensen kanskje, de er ju ikke så gammel men det kan ju komme til bruk seinere. NB! det er godterier.

Jeg lagde to små "bøker" med litt tekster i.













TENA LADY
Jeg trur egentlig det var mange av oss som hade trengt det på festen for det var mye latter den kvelden.

Post it lapper kan trenges når minnet begynner å svikte.


Anti rynke maske og sjampo til fargebehandlet hår.



Skrubbvott til å skrubbe bort noen år på låren med (les teksten).
Trur at gaven fallt i smak fast ikke allt blir tatt i bruk.

Nå satte jeg meg ned i sted og tenkt på hva jeg skal gjøre nå. Dette blir nok ikke noe problem da det er både bursdager, fødsler og bryllup i vente. Det blir kortlaging, strikking og hekkling pluss at man gjerne vil ha det fint utfør husveggen.






2 kommentarer:

Karin sa...

Hihi!!

Hanne sa...

Fantastisk forundringspose, mye morsomt her.
For en kjempefin blogg du har, skal bli spennende å følge den videre.
God helg!
Pludrehanneklem