Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




søndag 10. mai 2009

Konfirmasjonskort

Idag er det perioderegn ute. Med andre ord så er det bra vær til å sitte inne lage kort. Jeg har nå fått lagd kortet til Guro, jeg blev veldig fornøyd. Vi er invitert til kaffe dit om søndagskvelden den søndagen vi kommer hjem fra sverige. Det blir litt travelt men er flyet i rute så skal det nok gå bra. Hennes invitasjonskort gikk i turkise farger så jeg bestemt meg før å ha disse fargene med i kortet og.


Jeg har stanset ut retroblomster og brukt som pynt. Har festet et hjerte med tekste - made whit love - på.

Sånn blev kortet på innsiden.

Hva artig det er å lag kort når man blir fornøyd.



2 kommentarer:

Malin sa...

Åh, vilka fina färger! Turkos är en favoritfärg! Hur får du de rundade hörnen?

Pernilla sa...

Jeg har et sett med hjørneklippere som jeg bruker.