Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




onsdag 6. mai 2009

Bloggfravær

Ja nå er det et bra tag siden jeg skrev noe i bloggen men det betyr ikke att det ikke skjer noe. Tvert emot, det skjer mye. Det har hvert en langhelg med nydelig vær 1 Mai. Vi fikk satt ut båten og var på sjøen en av dagene, ellers har det hvert lufting av plenen og litt hjelp med å male en av veggene på svigermors sitt hus.
Etter dette så blev det kallere i luften og litt meir innetid igjen. Konfirmasjonstiden nærmer seg så jeg har holdt på med litt kortlaging i det siste.
Jeg har begynnt med et nytt prosjekt, en hekklet sjal. På den rillestikkede babyjakken så er det bare et halvt fremstykke igjen så er jeg ferdig. Det er noen både strikke og kortprosjekt som må være ferdig til vi skal far hjem til Sverige den 16:e mai. Ja, i år stikker vi av fra hele 17:e mai feirendet.
Jeg glær meg veldig til å komme hjem en tur.
Jeg får återkomme med litt bilder etterhvert.



Ingen kommentarer: