Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




torsdag 19. januar 2012

Planen skar seg

Har legat syk med hodepine men trudde det sku gå bedre idag. Men ikke, kroppen trenger hvist mer tid, da er det bare og ta det med ro og komme sterkere tilbake en annen dag. Noen strikking blir det ikke på meg idag, og sokken ble givetvis ikke ferdig igår.

Pernilla

2 kommentarer:

Bitt@mi sa...

Auda...
Hodepine er vondt, det vet jeg... Her plager migrenen meg titt og ofte. Og nå er det vond nakke og skulder...

Siljagarn har jeg kjøpt på Sparkjøp. Det er et helt greit sokkegarn med forsterkning:) Du finner det på nett:)

Ha en "fin" dag om du orker:) Strikkingen kan du ta en annen dag:)
Klem!

Snertne sneller og små nøster sa...

God bedring til deg - klem Siv