Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




søndag 1. januar 2012

Hobbyrelaterte nyttårsforsett……..

……er jeg litt forsiktig med for jeg er ikke så flink å få ting gjennomført. Men her er noen snille som jeg trur jeg skal klare av.

  1. Jeg ønsker å bli venn med min symaskin, alltså litt flere timer ved symaskinen. Mitt store  ønske når det kommer til sying er å kunne sy en kjole til meg selv som jeg blir fornøyd med.
  2. Jeg skal prøve å strikke litt votter i år, kanskje noen selbuvotter.
  3. Finne et prosjekt til noe av mine meiser som jeg skal strikke på. Tenk at jeg fortsatt ikke tatt noen i bruk ….. tørr liksom ikke, de er ju så fine der de ligg.
  4. Ellers skal jeg bare fortsette og kose meg med strikkepinner heklekrok og andre hobbyrelaterte ting utover året.

 

Å ha fornuftig forsett som:

  • Ikke få starte med noe nytt før alle UFO er ferdig – NEI, ikke tale om. Det er ju det som er det artige med strikking, å finne nye prosjekter å begynne på.
  • Stopp på garnehandel for å bruke av det jeg har i mitt lager – NEI, det går ikke ann. Det er det som er litt av gleden, å få et nytt garnnøsten/ hespe i samlingen.

 

Så har jeg redan klart å utføre mitt første strikkerelaterte kjøp i år, dette lover ikke godt, hihi.  Inne på Hobbyboden sitt forum kom deg meg for øre at det fantes en Vottekalender for 2012. Denne kan man bestille hos Norges Husflidslag, vips så hva det gjort.

Ønsker dere alle sammen et riktig GODT NYTT ÅR!

Pernilla

3 kommentarer:

Sissel`s syglede sa...

Jeg kan ikke sette noen forsetter i år. De blir ikke holdt asså ;-) Men jeg må si du skal være flink i 2012. Gleder meg til å følge deg.
Ha et godt nytt år og god inspirasjon for 2012.

Snertne sneller og små nøster sa...

Hadde sansen for forsettene dine jeg - spesielt de som ikke ble tatt med ;-)

Ha det godt - klem Siv

Gry sa...

Flotte nyttårsforsetter!
Ønsker deg og dine et godt nytt år!
Klem : )