Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




lørdag 4. september 2010

En virkbok ser dagens lys.

Annika på bloggen VIRKVERKET kommer ut med en heklebok og releasefesten er idag, så alle dere som er i og rundt Stockholm ta en tur dit! Ønsket at jeg var litt nærmere da hade jeg farit innom en tur. Denne boken ønsker jeg og utforske så derfor er jeg med på konkurransen hennes.

365 saker du kan sløjda  har Annika bidragit med mønster på monsterbokmerken. Dette må jeg prøve, et lite og  nett prosjekt. Det finnes meir smått og godt på bloggen hennes stikk innom og ta en titt!

 

Når vi nå var inne på dette med hekling så fikk jeg en bok i posten igår. Denne kom fra en av mine søstrer, Tusen takk!!!. 

Søstern min har nettopp blidd tante og da fikk jeg se en kjempesøt kanin som hun heklet. Dette kommenterte jeg givetvis for henne og vips så kom bok posten. 

 

Ingen kommentarer: