Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




lørdag 27. februar 2010

I kveld……

….skal jeg få med meg litt av OL, curling. Etter stempling og kortlaging i det siste skal jeg bruke litt tid fremfor tv:n med strikkepinner og garn utover kvelden,natten.

Det er og på tide og finne på hva jeg skal strikke til julegavealongen i Mars. Februar var ferdig litt tidlig i mnd og jeg klarte ikke å vente til slutten av mnd med å blogge resultatet, som ni ser her.

Nå har jeg mye garn hjemme som jeg skal prøve å bruke til neste prosjekt, har lyst å strikke en lue, vi får se hva det blir til.

Over til OL og strikking. Heia Norge!

1 kommentar:

ANNEPÅLANDET sa...

Det var fine selbuvotter!
Ha en finfin uke!