Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




søndag 7. februar 2010

Mina små grå svikter meg.

Jeg trur ikke hjernen min har vært helt med i det siste når jeg strikket på mine votter. Det er ikke vanskelig men nå har jeg alltså tatt opp den andre votten to ganger pga att de små grå har tatt seg pause. Nå kunne det ha vært to par votter ferdig.

Jeg får vise frem noe som noen annen har laga.

004 Vann til middagen, ja da skal det serveres fra denne kannen. Om sommeren brukes den til saft. Lagd av min mor givetvis.

Jeg må bare vise frem noe som sønnen min har laga ,med veiledning fra mormor.

ny 001 Dette er produksjonen til sønnen min til nå og jeg syns han er go. Nå har vi to saltkar og en som står til pynt med noen fine steiner i. De to bakerste laga han når han var 6 år.

ny 003 Den minste her laga han når han var 4 år og jeg syns bare den er så nydelig.

039 Det var dåp den 24 Januar og da lagde jeg dette kortet.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Hei!
Så utrolig kjedelig å ha strikket to like votter..., det er sånn man får "gruff" av.
Nydelig dåpskort... :O)

Ønsker deg en strålende kveld!

Malin sa...

Vad fina saker Simon har gjort! Du, vi har också en vattenkanna som mamma gjort. Och nu när vi har flyttat till "gott" vatten använder vi den varje dag! Visst är det kul att ha fina saker kring sig om dagarna! Åh, vad jag ser fram emot att komma och hälsa på er!

STOR KRAM
Malin

Felisi sa...

Så flotte ting! Falt spesielt for sønnens produksjon jeg da :) Han har visst arvet talentet.

Hilde C. sa...

Det er et flott dåpskort du har laget. Og så koselig med ting som barna har lagd. Sånne ting er best av alt :-)

Knitgirl sa...

Så koselig med hjemmelagde saltkar! Husker vi jobbet med leire og sånn da jeg var barn..Dåpskortet var virkelig forseggjort og flott:-)