Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




søndag 14. februar 2010

Mors- og alla hjærtans dag mm……

 

008 Da det er alla hjærtansdag (som vi sier i sverige) idag så ville jeg  lage noe til guttene mine. Det blev sjokoladehjerter i fin forpakkning. En pose til sønnen min og en til gubben, satte de frem til frukosten imorges.

  017Snyft, snyft!

Ilag med dette nydelige kort, fra gutten, min så fikk jeg bodylotion og ansiktskrem som jeg så sårt trengte. En fin bukett med roser fra gubben. Etter den uvanligt tidlige søndagsfrukosten var det bare og fare avgårde til de to siste kampene på fotballturneringen denne helgen. 

Så fikk jeg en hyggelig hilsen  fra Hilde på bloggen min,  jeg er så heldig at jeg vunnit en trøstpremie hos HILDES HEKLE-STRIKKERI-HURRA!  Hun hade en 4 årsfeiring av bloggen sin. Nå blev jeg kjempeglad og spent på hva jeg får i posten.

Ettersom Hilde hade feiring av bloggen sin så begynnte jeg å lure på når jeg egentlig startet med dette. Jeg gikk og såg på det første blogginnlegget mitt og der stod det….. 14 Februar 2009!  Oopps bloggen min er visst 1 år idag. Har jeg virkelig holdt på i ett år?!  Jeg husker jeg ville finne en enkel måte jeg kunne samle bilder og skrive om det jeg gjort i hobbyvei, og det var sånn det startet.  Jeg kan bare si att jeg angrer ikke et sekund på dette for det følgte så mye koselig med dette å ha en blogg. Jeg har blitt kjent med så mange fine blogger og deres eiere og fått masse inspirasjon.

Da avslutter jeg dette innlegg med og sende en liten  hilsen til alle mødrer der ute. Gratulerer med dagen!


Mor
 
Mor har gode,
varme hender
hun og jeg
er bestevenner.
Selv når jeg
er sur og lei,
er hun alltid der for meg.
 
 
 

5 kommentarer:

Malin sa...

Världens finaste brev. Förstår att du blir varm i hjärtat av det!

Anne-Grethe sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anne-Grethe sa...

Linken på forrige innlegg ble feil - jeg prøver igjen: Gratulerer med 1 år som blogger! :-) Kom tilfeldig innom siden din og fikk se en katt som lignet VELDIG på min - bare ta en titt her: http://tante.sprayblogg.no/hobby/
Ha en fin dag!
:-)

Kari sa...

Takk for hyggelig hilsen i bloggen. Ja, jeg tenker du og søsteren din skal kose dere ei hel uke til ende. Jeg skal til Finnmark i dåp i helga, drar med fly i dag - det er nesten en hel "amerikareise" nå man skal dit (11 timer med venting og skifte av fly!!!).
Kos dere med skigåing og papir!!! Strikker hun også? : )

Tino sa...

Ååå så herlig kort fra sønnen, slikt varmer et morshjerte.
Flotte votter du har strikket i innlegget under.
Ha en fin dag videre
Klem T