Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




tirsdag 2. mars 2010

Solen skinner…..

…bare så synd att man akkurat da skal få denne hodepinen og ikke klare av så mye sol.  Det blir  ikke så mye strikking eller noe annet heller for den delen. Jeg får legg meg nedpå med en lydbok i ørene og vent på att det skal gi seg.  Det dykker sikkert opp en eller annen idè som jeg kan notere ned i min lille idèbok, den er bra full.

Jeg føler att det fort blir litt kjedelig på bloggen når man ikke har noe å vise frem. Bilder gjør allt så mye bedre, spesiellt da jeg ikke er så flink til å skrive.  Jeg får ta noen bilder på utsikten og legg inn her.

Akkurat nå er jeg  inne i en stille periode der jeg vil så mye att jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. Jeg vil feks strikke luer og jeg skriver det i flertall for jeg trur det må bli flere forskjellige varianter for å finne noen som passer meg. Luer har en formåge å se bra ut/sitte bra på alle andre men når blir satt på mitt hode så … nei.

Jeg har idag vært inne hos  Muffins verden og gjort det jeg tenkt på lenge, bestillt oppskrifter til forskjellige votter mm. Hun har så mye fint, gå inn og se!

003004

2 kommentarer:

Gry sa...

Så nydelige bilder!
Muffin har mange flotte oppskrifter, strikka de søte kaninsokkene i fjor.
God bedring, hodepine er ikke godt.
Klem Gry : )

Tino sa...

Så nydelige vinterbilder. Her har vi også hatt sol i dag. Håper du blir bedre av hodepinen snart.
Klem T