Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




søndag 1. april 2012

Dette ble en herlig dag!

Vi valgte å bli hjemme denne helgen og det viste seg å være et godt valg. Vi har haft et nydelig vårvær og idag pakket vi sekken og gikk oss en tur i nærmiljøet, vi bor bra fint!

IMG_5778

IMG_5781

Her er stranden som hva vårt mål for dagen. Vi satt i solen og koset oss med litt godt vi hadde med oss i sekken.

IMG_5800

Her er vi på tur hjem, og huset vårres ligger inne i denne viken, vi bor bra vakkert til!!!

 

Når vi kom hjem satte jeg meg i solveggen og festet tråder på mine votter. Vottene er vasket og ligg nå til tørk, dette betyr at jeg imorgen har jeg et innlegg om mine nye votter.

IMG_5804

Nå må jeg finne ut hva jeg skal strikke på i resten av påsken. Jeg trur jeg pakker mine to strikkevesker med litt av hvert, jeg har mye som jeg kan gjøre ferdig men jeg har og noe nytt jeg vil begynne på , hmmm. Dere får vente og se.

 

Pernilla

3 kommentarer:

Gry sa...

Flotte bilder! Du bor veldig vakker!
Ønsker deg ei flott påske!
Kle fra Gry : )

Vibekes lille ullne sa...

Utolig vakkert der du bor! Ble litt nysgjerrig på hvor. Ha en fin påske! :)

Kristin72 sa...

Nå ble jeg litt misunnelig. Det er utrolig vakkert der du bor. Takk for at du vil være med i min give away:-)