Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




mandag 30. april 2012

Meisene mine skal testes ut

Nå har jeg endelig åpnet mine første meiser, det satt laaaangt inne. Jeg har funnit noen små  prosjekt og bruker da av de fargene jeg har. Nå er jeg spent på om jeg liker og strikke med dette garn som er så poppulært hos mange.

IMG_6039

Dette er Wollmeiser, 100% Merino Superwash;  i fargene Natur, Neptun og Twin; i rødfargen Herzblut.  Nyyydelige farger. Neptun er meir grønn en på dette bilde. Dette ser nesten litt norsk ut, hi hi.

 

Nå har jeg fått noen bestillinger på kort, bursdag og konfirmasjon. Just det, jeg har masse ting til kortlaging på loftet, må nok skaffe litt inspirasjon til dette nå og tørk støv av allt utstyr. Det kommer sikkert å hva som hver gang jeg lager kort, har ikke noe som passer. Problemet er det at jeg har fullt med pappirer og skal jeg springe ut og shoppe nye ting for hvert kort jeg skal lage så blir det dyrt. Med andre ord, ikke lov å handle nye ting – bruk det jeg har.

 

Pernilla

1 kommentar:

Maria sa...

Hej Pernilla! Du har en utmaning att hämta på min blogg :)