Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




onsdag 5. oktober 2011

Kort, kort og godt

Huff, alt for langt mellom mine innlegg. Skriver på mange samtidlig men blir bare ikke ferdig, der heller.

Skal i bursdagsfeiring i kveld så det kommer sikkert noen bilder på gaver og kort nå fremover.

Nå noen bilder på bursdagskortet jeg lagde til søstern min i sommer, bedre sent en aldrig.

 

IMG_3675

IMG_3677 

IMG_3676 

IMG_3678 

1 kommentar:

Fru Keilegavlen sa...

Nydeleg kort du har laga! Ja, av og til hopar det seg litt opp. Ferdige ting ligg i kø, men bilettaking- og bloggehumøret er ikkje alltid på topp. Ønskjer deg ei fin og kreativ veke.