Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




søndag 23. oktober 2011

Vinnerlykke

Så glad jeg blev igår når jeg så at jeg vunnit give away hos Smilehull .Først hva det en flott pute men kune vinne, men siden kom det  beskjed om en pakke til og det inneholdt disse flotte stoffene, og de vann jeg. Gjett om jeg ble glad!

Det kunne ikke vært mer passende med en stoffpakke som gave da jeg nettop fått meg symaskin i huset.

Att denne damen bor i Bodø og at jeg jobber med hennes mor er og litt artig. Jeg begynnt å lese hennes blogg uten at jeg fikk med meg dette med en gang.

Så får vi se om jeg klarer og trylle frem noe av disse herlighetene etterhvert.

I helgen har det vært fotballturnering så noen tid til symaskin har det ikke vært. Imorgen begynner fotballtreningen igjen så, trenger jeg si mer. Dagen har ikke nok timer til at jeg skal rekk over alt, men vent nå………. får vi ikke en ekstra time i neste uke?!

3 kommentarer:

Petrinetrollmor sa...

Tusen takk for varme ord :) Du verden så heldig du er som har vunne så masse fint stoff. Sikker på du tryller fram noke fint:)

klem

Stina sa...

Kram till dig söta. Hoppas att du får en bra dag.:-) Stina

Vibekes lille ullne sa...

Heldige du som vant så mange fine stoffer. Da er det bare å sette i gang når den ekstra timen dukker opp på søndag. :)