Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




mandag 30. mai 2011

Mysteriet er løst og Julegavesamstrikk - mai

Det blev litt strikking i helgen og jeg fikk endelig ferdig mine “Mysteriesokker”.

mysterie

Disse har jeg lyst og strikke igjen i et annet garn. Jeg prøvde og ta opp hælmasker på en ny måte(her, hvis noen er nyfiken)på den ena sokken og “vanligt” på den andre. Kunne ikke se noen forskjell, da fortsetter jeg bare på den vanlige måten.  Disse blir till meg , noe må jeg beholde selv.

 

***

 

 

 161

Jeg var teststrikkere på “Just perfectly”. Dette er en enkel og rask oppskrift og følge, mitt andre par er redan på pinnene. Disse havner i julegavesamstrikken for mai.

Så hva blir det neste????

Jeg har mange sokker  på vent som jeg har vist tidligere, så jeg har og ta av men……. Bittami har kommit ut med en nytt mønster som jeg må prøve. Disse sokkene heter “My perfect ankel”, mønstret  kan kjøpes på Ravely eller  fra hennes blogg.

Løp og kjøp!!   Dette var dagens reklame for Bittami sine sokker.

Da håper jeg at dere får en fortsatt fin uke!

 

3 kommentarer:

G-Anette sa...

Kjempeflotte sokkepar! Og de rosafargen var bare heeelt herlig! :)

Ha en fin kveld

Klem

Snertne sneller og små nøster sa...

Så stilige de ble :-) Sikkert artig å ikke vite på forhånd hvordan de blir ;-)

Ha ei fin uke - klem Siv

Vibekes lille ullne sa...

Der var dine mysteriesokker ferdige også og de ble fine! Smashing flotte og rosa ble de andre sokkene til Bittami også. :)