Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




lørdag 7. mai 2011

Konfirmasjonstid

Ja, da var det konfirmasjonstider igjen. Hva jeg kan komme på nå så skal vi gi bort 3 stk kort, så har jeg fått 4 stk på bestilling. Det er en stund siden jeg har laget kort nå og er så inne i strikkemodus at jeg virkelig måtte grave frem motivasjon til dette. Jeg fikk tilslutt ihop det første kortet om torsdag.

Dette var et kort til en gutt hvilket jeg i utgangspunkt syns er litt vanskeligere, det pga at man ikke har det samme store utvalg av pynting av kort. Den andre utfordringen var at denne gutten er mørk i huden. Jeg tenkte at jeg bare måtte prøve og fargelegg en gutt med mørk hud, dette var første gang.  Og her ser dere resultatet, syns det blev ganske bra, ja.

 278 fikset

279 

282 fikset 

Da skal jeg se om jeg får kommen meg igang med noen flere kort. Men det skal sies at jeg har god lyst og strikke, vi får se hva det blir til. Uansett er det en fin dag og jeg håper helgen fortsetter sånn.

Ønsker dere alle en fortsatt fin helg!

2 kommentarer:

Kari sa...

Synes hudfargen ble kjempebra! Og kortet var fint også.
Ha en fin helg og takk for kommentar i min blogg.

Bitt@mi sa...

Kjempeflott kort:-) Og sikkert veldig godt mottatt, hvis det er blitt gitt bort ennå:-)
Ha ei kos uke, med eller uten strikking:-)