Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




mandag 23. mai 2011

Konfirmasjonskort - guttekort

Flere konfirmasjonskort har det blitt i det siste. Noen som vi selv har gitt bort og noen som jeg har fått i bestilling. 

IMG_2283

Det er lenge siden jeg har suttit så lenge med kort og det var artig. Kjenner at jeg sliter litt mer med guttekorten, men da er det bra og pynte med selve navnet så det ikke ser så tomt ut.

Nå går konfirmasjonstiden mot slutten men samtidlig begynner bursdagene i familie og vennekrets. Dette er en sesong med meir kortlaging en ellers.

I år har jeg fått flere bestillinger på konfirmasjonskort og ikke overraskende så bare måtte jeg ha  nye stempler.  Stemplene er fra Whiff Of Joy og jeg fikk kjøpt de på TreL.

Cool OakleyWillow Dressing up

 

Det blir litt mye og vise frem alle kort i dette innlegg så det blir bare guttekorten denne gang. 

 

fikset benjamin 

 

IMG_2294 fikset 

 

IMG_2267 fikset

***

IMG_2285 fikset 

IMG_2286 fikset 

***

034 

 035

  038

 

1 kommentar:

Felisi sa...

Flotte kort! De ser virkelig proffe ut. *imponert*