Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




lørdag 21. mai 2011

Mysteriesokk clue 2 og clue 3

Jeg er ferdig med clue 3. Dette blir kjempefint, men jeg er veldig spent på om de blir passe. På hobbyboden ser jeg mange fine eksemplarer og de bruker seg av så nydelig garn i mange fine farger. Med andre ord ser mine litt kjedelige ut. Men er jeg nå kommen meg i sokkemodus så kan jeg ju bare begynn med et nytt par etterpå hvis jeg vil, eller hur?


Det som er bra med dette mønstret er at Meisebo/Bittami har skrevet det for tre “forskjellige typer” garn. Clue 4, den siste delen er sendt ut men jeg har ikke fått begynnt enda, sliter med mine hender og tar det lite forsiktig. På Meisebo kan dere se mange av de ferdigstrikkede sokkene av de andre hobbydamene.


sokkMine sokker såg sånn ut etter clue 2 + hæl.


sokker 2Dette er sokkene etter clue 3, eller dvs jeg har 1-2 cm igjen for clue 3 er helt ferdig her.


Idag blir det helt klart en innedag, regnet høljer ned. Har noen kort på bestilling og et hus som skriker etter og bli vasket. Med andre finnes det litt og gjøre.



Ønsker dere en riktig fin helg!



4 kommentarer:

strikkedilla sa...

Fine sokker du har strikket.

Vibekes lille ullne sa...

Jeg synes mysteriesokkene dine blir veldig fine i grått jeg. Flettene kommer veldig bra til sin rett, så tenker du blir kjempefornøyd når du blir ferdig! :)

Maria sa...

Åh vad fina de blir! Tack för alla snälla ord du skrev och som du alltid skriver. Jag är så himla dålig på att svara på kommentarer i blend men jag blir riktigt glad! Hoppas att du får en jättefin fortsatt helg! Kram Maria

Gunilla Carlsson sa...

Håller med om att sockarna blir riktigt fina i grått.