Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




torsdag 13. mai 2010

Fortsatt konfirmasjon

Ja da var det en konfirmasjon til og det kom vi på litt seint. Det blev raskt tatt frem utstyr til kortlaging og stempling. Dette blev resultatet.

003

002

Annars har vi fått besøk fra Sverige, min bror med dame. De kom om søndag og skal hjem igjen på kvelden 17 mai. Det er 8 år siden han var her sist så det er kjempeartig at de tok seg en tur. Nå blir det litt turer i skog og mark, fisketurer mm…………..

Tyværr blir det ikke så mye toppturer da snøen ikke forsvunnet der enda men man kan ikke få allt.

042

021 

Da ønsker jeg alle en fortsatt fin dag ! 

1 kommentar:

Kari sa...

Så fine kort du lager, herlige ark og fargebruk!

Takk for at du vil være med i trekninge av min blog candy!

Kari