Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




søndag 27. desember 2009

Hva nå?

Da var det jobb igjen, det var tungt og gå opp tidlig idag. Sikkert ekstra tungt ettersom det er søndag men nå er arbeidsdagen over og det var ikke så galt.

Jeg har idag vært inne og endret noen instillinger på bloggen så nå kan alle som vil legge inn en kommentar, du trenger ikke å ha en egen blogg. Det hadde vært veldig hyggelig hvis du la igjen et litet spor.

Leser på andre sine blogger at nå sitter de og koser seg med et strikke og bare slapper av i romjulen. Det føles som jeg sku ha planlagt disse fridagene med et nytt prosjekt, det hadde hvert artig. Jeg føler meg liksom litt tom akkurat nå.  Har ikke lenger noe press på meg om å få noe ferdig. Hva skal jeg strikke på nå? Men stopp nå her……. har ikke jeg nok å ta tak i?

UFOer

Jeg har her tatt frem alle mine UFOer og fotografert. Ja, jeg veit………det er ikke lite. Kanskje jeg ved å offentlig gjøre disse setter litt meir press på meg selv. Jeg prøver dette. Go go go !!

Som dere ser så er det litt av vært her. Sjal, sokker til både voksne og barn/babyer. Jakker, genser,luer, votter og skjerf. Litt å velg i mellom med andre ord.

Jeg ønsker fortsatt en god fri til dere som er så heldige. Selv skal jeg nå jobbe noen dager men siden har jeg fri ved nyttår igjen.

 

Ingen kommentarer: