Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




fredag 30. oktober 2009

Lysglimt og bloggtørke

Nå ser det ut til at jeg har fått litt bloggtørke.  Jeg har startet på mye forskjellig. Tester meg ut på hekling ved forskjellige teknikker på grytekluter og bestemorruter. Jeg skal nok lær meg nok til å beynn på teppet mitt snart. Julegaver deremot er det ikke noen fart på.

På kortfronten burde det være full fart på julekortproduksjonen men ……nei.

Praten går rundt influense, vaksine og hm.. markmiddel til våre kjære katter som vi nå må ordne via veterinær……. Vi trenger noe som lyser opp vår hverdag. Jeg synes dette var såååååå søtt. Len dere tilbake og nyt.

 

 

Ønsker dere en fin og avslappet helg allesammen.

Ingen kommentarer: