Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




søndag 24. februar 2013

Jeg kommer sakte men sikkert etter

Jeg er ferdig med clue 2 på sokkemysteriet, og har startet på clue 3 som er hælen. Det er mange av de andre som har kommet i mål. Sokkene blir kjempefine!

IMG_8344

Nå skal jeg fortsette å strikke og kanskje jeg leser noen kapittel i min nye bok ….

Malstrømmen av Frode Granhus (Innbundet)

 

….. samtidlig som jeg dufter godt av min nye parfyme.

 

Ja, jeg har unnet meg litt denne helgen(noe som denne gang  ikke er garn), men det syns jeg at jeg er verd.

Jeg ønsker dere alle en riktig fin søndag, og en fin ny uke!

Pernilla

1 kommentar:

Gunilla Carlsson sa...

Riktigt fina sockar men inte så snabbstickade antar jag med så mycket mönster.Tyvärr så känns inte parfymdoften hit -kunde behövas eftersom vi grillade korv på vår skidtur idag och våra kläder
luktar inte gott....