Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




søndag 10. februar 2013

Fastelaven, morsdag eller turnering? Ja takk, alle tre!

Som dere skjønner så er det mange mødrer som har haft en travel men herlig helg! Like greit at alt skjer samtidlig.

Gutten sitt fotballag kom videre til sluttspill, første gang de er med på det, kjempeartig! Vi har en sønn og kan synes at det er mye frem og tilbake, men tenk de som har både to og tre unger som er med. Det er mange som går med en egenlaget tabell i lommen for å vite hvor de skal hva til alle tider, skal de få tid til en middag? Da vårres lag kom videre så hva det bare å still til kamp idag, men etter kvartfinale så hva det over. Jeg syns de har gjort en god innsats. Ont i halsen hadde jeg før helgen startet, og da jeg er en ivrig mor på sidelinjen som ikke kan ti stille så har ikke halsen blitt noe bedre.

IMG_0673[1]   IMG_0680[1]

Det blir litt venting mellom kampene, da må man bruke tiden godt på tribuden. Jeg fikk lagt opp min andre erm, strikket 12,5 cm igår og til nå 5 cm idag, alltid noe.

Våknet til en nydelig frukost  imorges som inneholdt det meste . Fikk blomster og gave.  Musikk – hver gang vi møtes, og noe til å varme hendene med (trur kanskje jeg klager  over kalle  fingrer ganske så ofte). Jeg har blitt servert en nydelig middag og spist marsipankake og semla til dessert.

IMG_8291

Har haft en herlig dag og helg, men nå starter snart en ny uke med nye muligheter.

Da avslutter jeg med bilde tatt fra stuevindue. Se for en nydelig himmel vi haft idag!

IMG_8287

Fra en mor til alle andre Gratulerer med dagen!

Pernilla

 

Ingen kommentarer: