Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




tirsdag 19. april 2011

Bursdag i huset

030 

 031

 

Mannen i huset har bursdag idag. Jeg og min sønn har fått lagd et kort som vi synes passer godt og det spesiellt i forhold til den siste ukens hendelser.

Da vi bor noen mil fra byen og ikke med den beste bussforbindelsen så har vi to biler. Det sier seg selv at med alle avgifter som er rundt det og ha bil så er det ikke biler av den nyeste utgaven og dette kan av og til lage problemer. Denne uken  så merket vi det veldig godt. Helt plutselig sto den ene bilen og den andre kranglet. Jeg måtte ty til buss da jeg hade et legebesøk på den dagens gjøremål, med bussforbindelsene vi har innebar dette en ganske så lang ventetid på legekontoret men da passet jeg på og fikk kose meg med en bok.

Til saken hør og att båten som sku klargjøres til en ny sesong også hade bestemmt seg att nå sku den etter mange år si takk for seg på styringen. Huff, det blev mye utgifter på en gang og noen spennendes dager, sku det bli noen turer på oss i påsken?

Båten er fikset, en av bilene så nå klarer vi oss, jippi!

Mannen fikk et par nye skistaver, joggebukser, kveitekrok og sjøvotter.

Ha en riktig fin dag videre!

1 kommentar:

Snertne sneller og små nøster sa...

Bra det ordna seg til slutt da :-)

Riktig god påske - klem Siv