Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




torsdag 10. februar 2011

På pinnene akkurat nå

 

025 ny

 

019 nyDette har jeg på pinnene nå, og det er bidraget til samstrikk i Februar. Håper det blir ferdig, og att det blir et bra resultat. Kommer tilbake med dette i sluttet av mnd.

 

 

088 ny Dette er jeg ferdig med, men da det er en bursdagsgave så viser jeg ikke meir for det er på plass hos mottaker. 

 

Med andre ord så har jeg ikke så mye ferdig og vise frem her idag, men oj,oj,oj  hva mange planer jeg har. Jeg har lyst og strikke en vridd hals, vaffellue og frøkenvotter, har og flere oppskrifter liggendes på vent.

Nå skal jeg gå inn på Pickles og se på oppskrifter og garn.

 

Ønsker dere som er innom her en fortsatt fin kveld!

3 kommentarer:

Tino sa...

Ser ut som sjal og votter?
Lekkert i allefall.

Ønsker deg en fin helg!
Klem T

Gitte Dahl sa...

Hei! Fin blogg! Finner ikke din e-postadresse på bloggen din, så jeg håper du leser denne kommentaren. Du er trukket ut som vinner av gave med produkt fra Maileg. Vi har ikke adressen din, så den må du sende til frudahl@frudahl.no.

Felisi sa...

Begge deler ser lekkert ut, gleder meg til å se flere bilder :)