Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




lørdag 26. februar 2011

Bursdagskort

To av venninene mine har bursdag i februar. Det blev lagd kort og gaver.

Nå er det enstund siden jeg lagde staffelikort så det blev det denne gang.

 nina 40 1

 

nina 40 2

130 nina 40 3

137 nina 40 4

136 nina 40 5

I utgangspunkt var disse rosene hvite men jeg har fargelagt med Disstress ink.

 

 

143 Eva Hanne 1

144 Eva Hanne 2

147 Eva Hanne 3

Hva disse damene fikk i gave får dere se imorgen.

 

Ha en fortsatt fin helg allesammen!!

 

2 kommentarer:

Gry sa...

Kjempesøte kort! Spennede å se hva de fikk i gave i morgen.
Klem : )

Tino sa...

Så nydelige kort du lager, tenker de ble glad for disse!
Ønsker deg en fin søndag videre!
Klem T