Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




fredag 22. oktober 2010

Mysterisocks 2010 – del 3

Denne delen var ikke så krevende, hælen blev til og det tok ikke noen tid. Jeg har fått tid til litt annen hobby og.

007

Det jeg er litt spennt på nå er neste del, for jeg har ikke strikket tilsammen 34 varv som det står i oppskriften. For at hælen sku passe meg så strikket jeg 24 varv før felling til hæl. Dette gjør at jeg ikke kan strikke akkurat etter beskrivelsen på del 4, som forøvrigt kom idag. Jeg veit at det er flere som gjort som jeg så da får jeg spørr om hjelp hvis jeg trenger, bare at dette da må skje på engelsk. Det ordner seg sikkert. Nå er del 4(gusset-foot) printet ut og jeg skal studere den.  Ufo innlegget mitt kommer om søndag.

Da ønsker jeg alle en riktig fin helg!

2 kommentarer:

Guro sa...

Å disse blir utrolig lekkere!!!! Herlige farger :-) Kjempefine kort nedover også :-D
Tusen takk for at du er med på candyen min; som jeg trekker i kveld.
Har lagt 3 lodd i potten til deg.
Ha en fin søndag :-D
Klem Guro

Felisi sa...

Det ser bra ut dette! Jeg har sett at det er andre som også har forkortet hælen, så det går sikkert fint.
Takk for opplysninger om garnet, da vet jeg hva jeg skal se etter :)