Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




mandag 11. januar 2010

Mysterie del 2…..

Ja hvordan går det da med mysteriet?

Det gikk først et steg frem og to tilbake men nå går det rett veien. Jeg strikket den ene sokken “ferdig” da jeg oppdaget  att det gått litt fort i svingene, jeg hade glemt det rette varvet mellom  resårstrikkingen. Jeg la fort opp på mine nyinnhandlede pinner(nr 2 var ikke noe jeg hadde storlager av) dette sku jeg bli ferdig med, jeg gav meg ikke før jeg var kommen i mål kl. var da 00.25 om torsdagen.

Jeg fikk kjøpt meg noen perler ,svak blå i fargen. Fant og en heklenål 0.75 som jeg bruker når jeg skal få perlene på garnet, med denne metoden.

Del 1 er ferdig. Del 2 er printet ut hos Debbie O'Neill og jeg er godt igang. Jeg er ikke sikker på att disse sokkene blir passe til meg men jeg orker ikke å begynne på nytt. Blir de ikke passe blir de lagt i min gaveboks.

028 031

  032 034

Her kan man se det mønstret rundt hele sokken. Jeg er ikke helt sikker på lengden enda, vi får se.

 

Ingen kommentarer: