Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




lørdag 26. september 2009

Lille Julie

Om torsdagen blev jeg “gammeltante” til en nydelig liten Julie.Det var bare å pakke den lille kofferten og far på besøk.

005Her er det pakket til hjemturen.

006Denne lille  kosekluten håper jeg blir go å ha. Ellers så har jeg pakket ned spiralsokker og en babyjakke. Disse kan ni se på mitt forrige blogginlegg.

002

Nå ønsker jeg bare lille Julie velkommen til verden.

3 kommentarer:

Hanne sa...

Å, så flotte saker du har pakket den yndige kofferten. Gratulerer med veslesnuppa!
Vi har også ei Julie. På denne dagen i 1995 var hun bare noen timer gammel. I dag feirer vi 14-årsdagen hennes. Tiden flyr!

Tino sa...

De er så nydelige de små koffertene med innhold!
Gratulerer med den lille jenta.
Ha en fin helg videre, klem :)

Karin sa...

Åh vad fin! Längtar tills man har barn själv o de kan få så här fina presenter. Hoppas ni har en skön helg. Själv ska jag sätta igång o jobba på badrummet nu.

Kramar från lilla lillasyrran