Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




onsdag 25. mars 2009

Dagens tanker og gjøremål


Da var det onsdag igjen. Dette er min fridag som jeg kan bruke til avkobling. I går planla jeg innkjøp sånn at jeg skulle slippe å far til byen i dag. Jeg sto opp med Simon i morges og etter att han var dratt til skolen begynt jeg å "koble av". Min liste over dagens gjøremål kom frem.


Min mammas goda bullar.


Her står middagen ferdig til i morgen.


Når klokken var 10.00 hadde jeg allerede kommen meg langt på listen.

  • Bake boller"mammas bullar" mmmmm......
  • Ordne med pass til Simon.
  • Forbered maten til i morgen. Lag kalopps ferdig, bare til å varme opp.
  • I går kjøpte jeg nytt sengetøy til Simon så dette måtte jeg få på. Fotball givetvis.

Mitt mål er å bli ferdig med en gryteklut i dag. Strikker derfor innemellom alt det andre jeg gjør.
Tenk at jeg ved middagstid kommen meg gjennom listen allerede ja det vil si att grytekluten holder jeg fortsatt på med men skal prøv å bli ferdig.Bortsett fra dette så har mye tid blitt brukt på å lese blogger. Det finnes noen blogger som er sååååå fine. Jeg skjønner ikke hvordan de får det til. Jeg har lagt til noen linker til blogger som jeg er inne å leser, er redd for att denne listen etterhvert kan bli veldig lang.Ettersom jeg nå tilslutt havnet på min egen blogg så tenkte jeg legge ut litt bilder, dette gjorde i sin tur att jeg måtte ordne litt på kjøkkenet før jeg tok bilder.

Klokken er nå 18:30 og kvelden er enda ung.

For dere som ike har fått det med seg så skal vi kom en tur hjem til Sverige i Mai. 16 tom 24. Vi glær oss veldig. Jeg mener det er første gang siden jeg flyttet til Norge at jeg skal få med meg våren hjemme.



TÅ(FIIIZ)FLØRT

Jeg blev ikke ferdig med grytekluten men det er bare hampen igjen. Godnatt og takk for idag.

Ingen kommentarer: