Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




mandag 14. mai 2012

Konfirmasjonskort #5

Denne gang prøvde jegnoe nytt,  magic card/ tryllekort. Turorial på dette finner dere  på StampARTic.

konfirmasjon#5a

konfirmasjon#5c

konfirmasjon#5d

konfirmasjon#5b

Jeg brukte en god del lenger tid og mye pappir men jeg ble veldig fornøyd.  Det eneste jeg skal endre på neste gang er størrelsen. Det skal jeg ha litt mindre så de får plass i de vanlige konvoluttene til 15x15 cm. For flere skal det bli.

 

Pernilla

2 kommentarer:

Karin sa...

Riktigt tjusigt! Som vanligt men det var extra snyggt och såg avancerat ur!

Maria sa...

Åh vad du är duktig! Så otroligt fint kort!