Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




søndag 13. mai 2012

Konfirmasjonskort #3 og 4

Her kommer flere kort, kanskje litt kjedelig for dere og se på men jeg liker og dokumenter hva jeg har gjort så dere får stå ut dette nå i konfirmasjonstidene. Så har jeg ikke så mye annet og vise frem, strikkepinnene ligger i ro. Nå prøver jeg flere kort med det nye stempelet. Fikk laget to ganske så like kort med bare litt forskjellige farger så bestilleren fikk velg. Hun ville ha det oransje, det lilla brukte vi selv igår.

konfirmasjon# 3

konfirmasjon #3c

konfirmasjon#3b

 

konfirmasjon #4a

 

konfirmasjon#4c

 

konfirmasjon#4b

Jeg ser at bildene ikke ble så bra men nå er kortene borte så jeg kan ikke ta nye. Fargene er i virkeligheten mye skarpere og klarere.

Kort blir produsert men forsvinner like fort. Jeg har et ønske om å få litt på lager så det ikke blir stress for hver gang jeg får forespørsel om å lage eller har bruk for selv. Det blir og billigere for meg hvis jeg klarer å lage flere så jeg har, blir det lenge mellom hver gang så blir det alltid til at jeg bare må innom butikken og få noe nytt, hmm, rart det der. Det er akkurat det samme med garn, jeg har aldri det jeg trenger, hi hi.

Så fant jeg et annet motiv på nettet som jeg skal bruk til et kort jeg selv skal bruke, artig med litt variasjon. Dette får ni se imorgen.

Pernilla

 

Ingen kommentarer: