Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




tirsdag 27. desember 2011

Fritt frem

Det har vært veldig stille på bloggen min. Vi har en pc som ikke er helt i orden men det er og pga at jeg ikke føler jeg har haft noe å blogge om. Vi kjøpte en ny i julegave til oss selv og da har vi 1 1/2 pc i hus. Nå er det fritt frem å vise noen julegaver som ble gitt bort i år. 

Når sønnen min hva liten så brukte han et bord med stoler ganska så mye. Satt og spiste frukost/kveldsmat, tegnet og såg på Tv. Nå håper vi at de to små jentene, nærmere bestemt tremeningene,  kan ha samme glede av dette. Før vi gav det bort ble vi enige om at det trengte en liten oppussing. Det blev malt hvitt med jentenes navn og byggmester Bob blev erstattet med Hello Kitty.  Vi ble storfornøyd.

824

 

825

828830

 

849Sånn såg det ut hos oss på juleaften for vi begynnt å pakke opp gaver. Det hva ikke alle gaver som fikk plass under juletreet.

 

Pernilla

 

3 kommentarer:

Snertne sneller og små nøster sa...

Så fint bordet og stolene ble - og midt i blinken for småjenter i Hello Kitty-alderen :-)

Ha ei fortsatt fin jul - klem Siv

Gry sa...

Så flotte barnemøbler og julepyntet stue! Koselig!
Ønsker deg flotte romjulsdager! Håper du ikke blåser bort!!
Romjulsklem fra Gry : )

sissel sa...

Så lurt det var å male Hello Kitty på. Møblene ble jo kjempefine.
Ha ei riktig så fin romjul videre.