Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




fredag 24. desember 2010

Jul i huset

Ja, da var det julaften. Huset er pyntet, julegodteri er laget, julegaver under treet og snart er julemiddagen i ovn og. Her blir det kalkun til middag i dag etter ønske fra gutten i huset. Ribben havner på bordet imorgen.

Jeg ønsker dere alle en riktig

God Jul 

 

 

2 kommentarer:

Kari sa...

Det er deilig med noen fridager i julen, jeg nyter det selvom jeg ikke er helt i form.
Ønsker deg og dine en riktig god jul!
Skal straks sette meg til middagsbordet med ribbe og tilbehør. Mmmmmm. Ser dere også skal ha ribbe i dag. I går hadde vi kveite! Mmmmm!

Gry sa...

Ønsker deg og dine kjære ei vakker
og fredfylt romjul!
Juleklem fra Gry : )