Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




søndag 22. november 2009

Smågodt

Jeg var inne og leste blogger og kom over litt candy, dokk ikke spiselig.

Dette er candy jeg kunne tenkt meg. Dette finner du her.

don\

***

Så fant jeg og veien inn til Hannes koslige blogg, her var det og litt candy.

***

Så var det på tide med et kort. En veninne hade dåp i sommer og vi er litt seint ute med gave. Men imorgen skal hun få den. Jeg følgte en beskrivelse på på stamp Artic, se den her. Hev meg rundt idag, og resultatet ser vi her.

001

003

005 Hvis man vil gi penger kan pyntekanten brukes til pengelomme.

008

***

Jeg hade egentlig bestemt meg for å lage julekort i helgen men nei fikk det bare ikke til. Putselig fikk jeg en mld om jeg kunne lage ett “dåpskort”. Det ser ut til at jeg må ha litt press på meg for å få det til.

Ellers så har jeg strikket litt og vært med min sønn på Barnas idrettsdag. Det er første gang jeg fått han med på dette og det var helt topp. Han glær seg til neste gang men blev lei seg når han skjønte at han måte vente så lenge.

***

Har vært på en julemesse og da kjøpte jeg disse, er de ikke fin. Jeg kunne godt tenkt meg å lage noen selv. De lukter lavendel. Jeg har enda ikke funnet ut hvor de skal heng. Tenkte først ha de på soverommet men det er kanskje litt synn å henge de på en plass der ingen annen ser dem. Får se hva det blir til.

010

012

***

Jeg har funnet en fin side med vintagebilder, her. Har tenkt å prøve bruke de til litt kortlaging.

Ingen kommentarer: