Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




lørdag 29. august 2015

Bloggproblemer

Da det er lenge siden sist så  er det ikke sikkert det er noen der ute som følger med lenger :(
Når jeg idag endelig skulle starte med et blogg innlegg fikk jeg ikke til å overføre dette fra Windows live writer. Programmet påstår at det er feil passord, hva har nå skjedd???
Har prøvd å finne ut av det, men ikke?

Derfor lurer jeg på hva dere andre bloggere bruker som "skriveprogram"? Kanskje jeg må ta i bruk noe annet?

Har prøvd å skrive "rett inn" men syns det er veldig kranglete, likte så godt Windows live writer.

Har man tålmod og er envis nok så klarer man det meste :)


 

Ingen kommentarer: