Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




søndag 9. februar 2014

Gratulerer med dagen

IMG_1593

Gratulerer alle mødrer, idag er det vår dag!

 

IMG_1591

Siden jeg skrev sist så har jeg fått tre norgespakker med “Astrid” så nå må jeg vise frem litt av dette. Jeg duket til middagen idag. Venter en ny pakke, tekanne : )

Det har vært en fin dag. Fikk blomster, gave og god middag. Gaven var en ny muminkopp, koppen til 100 års jubileet  : )

IMG_1596

Er en stund siden jeg har vist frem noe strikkerelatert her nå. Men jeg har et ferdig prosjekt så neste uke skal jeg vel klare og skriv og vise frem det.

Ønsker dere en fortsatt fin søndag!

Pernilla

Ingen kommentarer: