Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




søndag 26. januar 2014

Man kan se slutten

Ja, man kan faktisk se slutten. Halsen nærmer seg. Jeg hade håpet og kunne bli ferdig med et prosjekt snart og da er det dette jeg tenkte på først.

IMG_1579

I helgen ble det dokk ikke mye strikking. Jeg hostet på meg en kink i nakken om fredag. Da  hadde jeg ikke trodd det skulle bli så galt. Har prøvd og gå tur og holde meg i bevegelse men det blir bare verre. Håper det det ikke blir verre nå, for da kommer jeg meg vel ikke på jobb imorgen. Pga dette så ble det mindre strikking en ønsket. Sånn kan det gå.

Så må jeg bare tipse dere strikkeinteresserte der ute om en ny norsk podcast med “pinneguri”. Dette har ikke jeg fått meg for  idag, så nå skal jeg kose meg med di episodene ikveld.

 

Ønsker dere en fin ny uke!

Pernilla