Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




søndag 1. september 2013

Samstrikk av raggsokker

I Bodø er det fotballturnering i helgen. Jeg er ferdig med dugnadsvakten min og det er fint vær ute, hva gjør man da? Jo, man starter på et par raggsokker. Idag kl.9 startet samstrikk av raggsokk på facebookgruppen Bittamis Design for strikkelystne. Raggsokker har jeg strikket før, men så my artigere og strikk “sammen” med andre. Kanskje man kan fange opp ett eller annet lurt tips. Raggsokker er ihvertfall noe som vi aldrig får nok av i dette hus.  Det er ikke det at jeg savner noe og strikke på men det er bare sånn jeg er, får aldrig nok av prosjekter.

IMG_0415

Det blev garnet Viking sportsragg denne gang, da jeg har mye av dette på lager etter et opphørssalg. Fargene brun og sterk turkis.

 

Kos dere videre i helgen allesammen!

Pernilla

Ingen kommentarer: