Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




søndag 28. april 2013

Der har vi en vinner !!!

Det endte opp med 13 kommentarer på dette innlegg, artig at dere ville delta. Selv har jeg ikke fått tid til å lese boken enda. Den lesing jeg bedriver for tiden er pensum litteratur, student!

Jeg utførte trekkingen om tirsdag, beklager sent innlegg med resultat. Da det ikke var så mange som deltok, lagde jeg en lapp for hver enkelt deltaker.

IMG_8594

Min sønn fikk utføre trekkingen, i min nystrikkede lue.  Vinneren av boken ble …………………………………………

IMG_8595 IMG_8596

IMG_8599

……………………………. Snerte sneller og små nøster, jeg tar kontakt med deg så jeg kan få adressen din. Gratulerer!

Takk til dere alle som ville delta!

Solen skinner ute og tross at gradestokken bare viser 3 grader har jeg litt vårfølelse. Trur jeg må ut i hagen og rydde litt.

 

Da gjenstår det bare og ønske dere alle en fortsatt fin Søndag og en fin inngang i Mai i neste uke!

 

Pernilla

2 kommentarer:

Snertne sneller og små nøster sa...

Tusen takk :-) Gleder meg til å lese boka :-D Jeg har ganske mange uker fri på sommeren, så den blir nok lest før neste påske ja ;-)

Ha det godt - klem Siv

Petrinetrollmor sa...

Gratulerer til vinnaren !

Ønsker deg ein fin dag vidare:)