Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




tirsdag 7. februar 2012

Så har jeg handlet igjen

 

IMG_5423

Det finnes utrolig mye fint av oppskrifter på Ravelry, blogger og nettsteder men noen ganger er det ok å sitte og bla i en fin bok.  Når Pyssel og knåp viste frem sitt bokkjøp så kunne jeg ikke la være å bestill den jeg og.

Noen damer på hobbyboden pratet og veldig varmt om vottekalendern til Hof Husflidslag på Hobbyboden, oops så hva den og bestillt.

Nå sitter jeg her noen oppskrifter rikere, det er så herlig å sett seg i sofakroken og bare bla i boken og kalendern. Det er ikke alt som frister og strikke men noe skal det bli. Må innrømme at det hva luen på forsiden av boken KNIT LOCAL som gjorde at jeg kjøpte boken, luen  skal altså strikkes.

 

Pernilla

Ingen kommentarer: