Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




fredag 8. juli 2011

To avglemte konfirmasjonskort

Jeg har glemt å legge ut bilde av alle kort jeg har laga så dere som bare liker strikkeinnlegg får vente litt til, men jeg har et strikkeprosjekt som er ferdig men til vask nå, kommer snart.

Da jeg lagde disse konfirmasjonskort så syns jeg faktisk at guttekortet var artigst.

152 fikset

 

148 fikset

 

149 fikset 

145 fikset

 

På jentekortet stod jeg litt meir fast denne gang, men det blev et kort tilslutt.

155 fikset

 

157 fikset

 

158 fikset 

159 fikset

 

Med dette ønsker jeg alle en riktig fin helg allesammen!

 

1 kommentar:

Maria sa...

Åh! Vad fina de var! Vad duktig du är!