Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




lørdag 2. juli 2011

Det finnes så mye søta saker

Og spesiellt i denne bloggen til Therésia Erneborg som heter akkurat “Søta saker”. Det er mange fine oppskrifter og fine bilder, øynene får noe og hvile på og ganen ønsker en smak av. Denne boken er derfor noe jeg ønsker meg til mitt kjøkken.

Så har vi, en for meg, nyoppdaget blogg “Passion4baking” , også her finner man det vakkreste ting som faktisk skal spises. Damen heter Manuele Kjeilen og bor i mine hjemtrakter i Sverige. Jeg elsker alle flotte trinn for trinn forklaringer på hvordan ting lages. Denne damen har nettop feiret 1 år som blogger og har blitt kåret som Norges mest elskede blogg. Her er hun på besøk på Gò morgen norge og viser hvordan hun pynter sine Cupcake`s.

Når jeg leser disse flotte bloggene får jeg sånn lyst å begynn å bake de lekkreste kaker og ikke minst handle inn alt av utstyr som ser så lekkert ut på kjøkkenet, farlig!!!!

Har Har lånt dette bilde fra Emmelines blogg.

Dette skjønner jeg er et stort ønske hos de som liker seg på kjøkkenet. Og her er det Emmelines blogg som faktisk er så heldig og har to stykker. Den finnes givetvis i mange lekkre farger.

Akkurat nå har jeg en kake i ovn for imorgen blir det litt pavlova med friske jordbær på. Meir om dette imorgen!

Ingen kommentarer: