Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




torsdag 30. juli 2009

Tilbake etter en liten førsmak på ferien.

Ja, da var jeg tilbake etter en liten (noen og 90 mil) biltur i Steigen/Hamarøy. Igår fikk jeg lyst til å lag meg noen sommerslige smykker etter litt inspirasjon hos Felisi, dette blev resultatet.


Jeg er fornøyd og lurer nå på om mine tåneglar skal få samme røde farge.

Har og varit innom og sett på Sjønstågård etter noen bilder og omtale hos Hanne, hennes bestemor er oppvoksen der, virkelig en perle verd å besøke.



Kom over flere konkuranser når jeg leste bloggen til Ulliga gulliga saker og konkuransene finner du hos


Daniels hobbyblogg

Yoli design

Hiv dere på kanskje dere vinner!




2 kommentarer:

Tino sa...

Det var slett ingen liten biltur akkurat, flotte bilder. Så søtt smykke du har laget, ønsker deg en god ferie videre :)

Hanne sa...

Så utrolig morsomt at du har vært innom Sjønstå!
Vi har definitivt vært i de samme trakter i helga. Mannen min og jeg filmet og gjorde lydopptak på sagaspill-forestillingen lørdag ettermiddag - kanskje det var den forestillingen du var på? Og kanskje du så en dame med hårete fjernsynsmikrofon som stod og fanget opp lyd HELE forestillingen? Det var i så fall meg ;-)
Jeg elsker Steigen og drømmer om et feriested på Engeløya!
Hvor bor du, forresten?